mandag 8. september 2008

LESERINNLEGG OPPGAVE

Spørsmål:
Er internett et hjelpemiddel til å tilgang på mer informasjon? Eller bidrar det til større forvirring og informasjonskaos?

Internett, til forvirring eller som hjelpemiddel?
Jeg mener at internett er et nyttig hjelpemiddel til å skaffe informasjon kjapt.
Hvis man bruker de store søkemotorene er det lett å svar på det man lurer på, men informasjonen er ikke alltid korrekt. Jeg tror at i noen tilfeller kan internett skape forvirring. Min mening er at hvis man trenger nøyaktige svar så bør man enten gå inn på en side man vet er riktig, eller så bør man lete i bøker etter svar. Jeg har selv fått flere gale svar når jeg har lett etter fakta til skoleoppgaver osv. Jeg foretrekker derfor å bruke leksikon til fakta oppgaver. Jeg pleier å bruke internett når jeg har en kort tidsfrist på å gjøre noe ferdig, men leksikon er det jeg stoler mest på.
Mvh L.V.N

Ingen kommentarer: